Tisdag 5 Januari 2010

Jaha trevligt, eller NEJ inte alls!
Jag har blivit tok förskyld, jätte jobbigt.
Vaknade imorsse av att jag hade svårt att andas, då för att jag blivit förskyld.
Tycker verkligen inte om att vara sjuk!!!!!

Men idag jobbar jag ju halv dag som tur är,
så då jag kommit hem efter ISKALLA prommisen hem (-18 idag)
så tänker jag kliva ner i ett varmt bad och sedan kura ihop med i
morgonrock och filt framför tvn.
Vill bli frisk!

Imorgon är vi alla lediga, så det blir mys hemma.
Sovmorgon med Jens och katterna.
Jo igår började jag och Jens se på 24 från början.
Guud, vad jag glömt allt som hände i början av denna kanon serie.
Kiefer Sutherland är så jäkla bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0