Fredag 8 Januari 2010

Det var en gång en...
trött,
kall,
ensam,
frysande,
förskyld flicka som satt på sig jobb.
Hon önskade inget mer än att tiden skulle gå lite snabbare,
så hon fick gå hem, äta och värma sig.
Denna flicka det var jag, just nu.

Så skönt att det är Fredag.
Så man få sova ut i helgen, samt hinna städa ihop lite hemma.
Hinner inte med efter jobbet, då måste man ju göra middag, diska o.s.v
Men ska försöka ta tag i de mesta i helgen.

Satt igår och kollade utbildningar, jag vet inte men kanske om jag ska plugga.
Jag vet inte alls men man kan ju alltid kolla.
Helst då man är tokigt intresserad att de man vill plugga, men som sagt jag vet inte än.
Få se med tiden vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0