Måndag 1 Februari 2010

En händelserik helg, kan man nog säga.
Men tyvärr en trött Måndags morgon, eftersom jag åkt bil/buss/tåg hela helgen ha det känt som.
Iaf Lördag och Söndag.

Jo, vi såg vi Snabba Cash i Fredag, jag gillade den.
Men tyvärr tyckte jag att ljudet var hemskt.
Jag hörde nästan inte va dom sa i filmen.
Vet inte om det har med bion eller filmen att göra men jag hoppas det har med bion att göra.
För då kan jag sedan se filmen hemma, med Jens hemmabio och se om det är ljudet på filmen.

Jag hann ju med att träffa Lina igår också, det va kul.
Vi hann snacka en hel del, allt mellan himmel och jord.
Samt Lördagen då jag, Andre och mamam var i Sundsvall på shopping.
Samt sedan då bara jag och mamma shoppa i Birsta.

En trevlig, händelserik och trött helg.
Jag somnade framför tv4 filmen igår, bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0