Fredag 19 Februari 2010

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeans leggins, rosa/vit randig tunika och stor svart kofta.
Vad använder du just nu för skor: Just nu använder jag inga skor alls, men uggs och foppa tofflor ska användas idag.
Favoritfärg på kläder: Ja jag gillar ju nästan allt. Men just nu svart och denim som passa till allt.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jens
Du pratade med: Patrik (en kollega)
Du delade en drink med: Jadu, det minns jag verkligen inte, har inte druckit någon drink på bra länge.
Du gick på bio med: Jens, vi såg Snabba Cash
Du gick på stan med: Jens
Skällde på dig: Jag vet faktiskt inte.

Senaste
Låt du hörde:
vet inte vad den heter, en låt från Kill Bill filmerna, den då dom visslar.
Film du såg: Senaste Beck filmen, I stormens öga.
Mat du åt: Middagen igår, pannkaka
Kram: Jens
Puss: Jens
Fest: Förra helgen hos Tedde
Känslan: Trött, vill fortsätta sova.
Ilska:
Resa: Utomlands: Corsika, inom Sverige: Sollefteå
Glädje: Igår då Anja tog brons i OS
Dröm: Har inte kommit ihåg någon dröm på väldigt, väldigt länge
Boken du läste: En katt bok, har inte namnet på den.
Personen du träffade: Mina kollegor
Personen du pratade i telefon med: En norsk kund
Personen du fick sms av: KappAhl
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv från 7 eleven
Gången du var utomhus: Idag när jag gick till jobbet
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min familj i Söderhamn, då var det igår. Min familj med mamma och pappa och syskon så var det mer än 1 år sedan.
Saken du köpte:
Ägg, juice och mjölk på Tempo.

Om dig

Namn: Gabrielle
Ålder: 22
Smeknamn: Gabbi, gumman, Gabbsis, syrran m.m
Syskon: En storebror, två små bröder
Sysselsättning: Arbetar som operativ supporttekniker, de ni:P
Bra egenskaper: Omtänksam, ja säg vad ni tycker.
Dåliga egenskaper: Jag tar lätt åt mig vad folk säger.
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Gröngråa
Skostorlek: 37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0