Fredag 12 Februari 2010 fortsättning...

Ja, jag fick jobba över idag, 1 timme och 15 minuter.
Men det är lugnaste tiden på dagen, ja till och med på hela veckan.
En Fredag mellan 17-18 då händer det faktiskt inte så mycket.

Men jag håller på att bli tokig, brandlarmet eller vad det nu är,
har startat i fastigheten.
Ringningen har väl pågått i snart 20 minuter och
jag sitter bara kvar på min stol och vet inte vad jag ska göra?!
Ska jag gå ut eller stanna kvar?
Jag känner ingen brand/eld lukt men man vet ju liksom aldrig.
Men jag ser att det står 2 stora brandbilar utanför huset.

ÅHHH, MEN TACK!!!!!!
DET VAR PÅ TIDEN, dom stängde precis larmet.
Men jag lär väl redan hunnit få tinnitus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0