Torsdag 15 April 2010

Vilken dag! eller rättare sagt morgon...
Jag vaknade imorsse vid halv 5, 5 och hade så sjukt ont i halsen.
Försökte somna om, men nej, inte gick det heller.
Men jag låg kvar och låg till klockan 7 då jag måste upp på toa och rengöra kattlåda m.m
Gick sedan och la mig igen, bestämde mig för att bli hemma idag.

Så nu är jag sjukt trött.
Jag har iaf hunnit diska, sorterat tvätten inför tvättning ikväll och gått och köpt bajspåsar som var slut.
Jätte smart förresten till er med katter.
Använd er av hund bajspåsar för att plocka upp det som finns i lådan.
Det är jätte smart, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Sara

Te med en skvätt wirre funkar ;)

Eller te av färsk ingefära, smakar lite skumt men hjälper! Krya på sig!

2010-04-15 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0