Imorgon bär det av

Imorgon gäller det att kliva upp med tuppen.
Då tåget går 09.50, måste äta frukost och göra mig i ordning.
Jag tänkte packa allt ikväll så jag slipper göra det imorgon i alla fall.

Mamma har nu bokat hotell där vi skall bo,
det är bredvid hallen där de skall spela, så det blir nära.
Lakrits skall ju också med, så då får jag busa en massa med henne också.

Men jag undrar vad som skall packas ner?!
Jag måste iaf ha med mig en vinter jacka då man ska sitta i en hockeyhall,
inte fasen vill jag sitta med min lilla skinn jacka då, NEJ!
Men denna jacka är framtagen och klar.
Men då är det vad man skall ha på sig för nederdel, jeans, mjukisar?!
Jag måste verkligen kolla upp detta ikväll.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe!


Mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0