Onsdag 18 November 2009 fortsättning...

Snälla, ta mig tillbaka till denna tid!!
Denna tid med estet klassen är bara en obeskrivlig underbar tid.
Jag lärde känna så många underbar människor.
Vi hittade på saker ihop på skoltid och utanför skoltid, fast vi bodde
många, många mil ifrån varandra.
Vad gör man inte för vänskapen (vad säger du Kajsa?)

Jag kan inte säga annat är Estet klassen 03-06
Är och förbli någon av det bästa tiden jag varit med om i mitt liv!


Ovan: Några bilder från vår underbar slutproduktion, "Show Must Go On"


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det var så otroligt roligt. Saknar den tiden!

2009-11-19 @ 09:29:53
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0