Stackars...

Stackars mig, som blivit förskyld.
Tycker inte om!

Jag sitter på jobbet och pratar med min älskade storebror på msn:)

Om presenter.
Han kommer tyvärr inte hem till studenten, men senare i sommar kanske.

En annan sak...
Mina semester önskemål har gått igenom:)
Fredag, 12/6
samt
Vecka
32 t.o.m 34
så dessa tider är jag på min semester, mina kära.
Ska bli dundrande skönt med semester. Eller hur?!

En helt annan sak...
Glömde informera om att jag och mamma bada min busiga,
underbara Miranda i Lördags.
Det var inte det lättaste, men det gick.
Fick lite klösmärken här och var, men det var ju min idé om att bada henne,
så jag får väl skylla mig själv.
Hon blev så söt så.


Mina älsklingen min -08

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack gumman!!! ;) Vad är det nästa helg då? Pussssss

2009-06-04 @ 14:51:20
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0