Tokar...

Sitter på jobbet med tok karlarna här.
De sitter och flummar sig hela tiden,haha
Men jag slutar ju om ungefär en timme och då ska jag hem och käka (ingen aning vad)
Sedan så tänkte jag städa lite, diska + kika vad som ska med till Sollefteå på Torsdags kväll/Fredag förmiddag, vet inte än när vi åker. Men är i Sollefteå över helgen iaf, fira Knut på hans 90 års dag, hämta lite julpynt och mysa med Miranda.

Håller även på att ta reda på vad släkten (min släkt och Jens familj) vill ha i julklapp, så jag vet vad jag ska kika efter.
Har fått in lite förslag till vissa, men är inte säker på dessa än, få vad det leder till.
Har även börjat skriva ner vad jag själv behöver och vill ha i julklapp/present.

Ska fortsätta jobba här nu, fast det är otroligt lugnt här!

Humör: Väldigt bra, fast känner mig lite förskyld

Musik just nu:
Blondie - One way or another

Klädsel:
Jeans och linne

Annat:
SNÖN HAR KOMMIT FÖR ATT STANNA, ÖVERLYCKLIG!

Betyg:
10/10

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja sola var det längesen vi gjorde, det måste ju försöka hinna med!:). Puss

2008-11-24 @ 18:18:39
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0