Kärlek...

Älskar Jens och Miranda från hela mitt hjärta.
Dom är de bästa som finns för mig, vill inte leva ett liv utom dom 2.


Jag och Jens på svärfars 50 årskalas. -08

Jens, underbaraste människan jag någonsin träffat. Är så glad att du varit min i snart 4 år.
Skulle verkligen inte vilja byta ut denna tid med dig, för den har varit helt underbar.
Jens,jag älskar dig så otroligt sötnos.


Miranda och jag -05

Miranda, du är den mysigaste jag någonsin träffat, bara jag kommer hem till Sollefteå,
så vet du att det är jag som kommer och du springer till mig och vill gosa direkt.
Du vet att du tillhör mig, är så glad att du alltid finns där för mig.
Kommer snart hem till dig gumman + familjen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0