Jag har fått paket.

Slutar nu om 20 minuter och då kommer Jens och hämtar mig, sedan åker vi till OKQ8 och hämtar mitt paket.
Samt att Jens också fick paket idag, hans kamera kom.
Ikväll 19.00 ska jag tvätta, eftersom Jens och Fredrik åker på kryssning imorgon, samt att jag ska på julbord med jobbet.
Så man vill ju inte gå med dom fulaste kläder då precis.
Så ikväll blir en rolig/jobbig kväll, roligt med nya kläder och Jens kamera, jobbigt att tvätta.

På Fredag är det ju Idol finalen och den ska jag se tillsammans med grannen min,Sandra.
Sedan där på kvällen 22.10 ska jag hämta pojkarna på busstation då de kommer tillbaka från kryssningen.
På Lördagen ska jag på bio,med några från Jens jobb, vi ska se "The day the earth stood still", har jag för mig att den hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0