Helgen..

I Fredag var jag ju ledig och Jens och jag åkte till Sollefteå på 90 års kalas.
Det var jätte roligt att träffa hela Jens släkt, senare på kvällen åkte vi på ishockey med Jens kompis Björk.
Sollefteå mot Nyland coh Sollefteå stor spelade ju och vann med 9-5, en jätte rolig match att se, för det hände väldigt mycket. Både på isen och i båsen.

Sedan på Lördagen så färgade mamma mitt hår igen:P
Efter jag va klar med detta så sprang jag ut och hämtade alla julsaker i förrådet och kikade lite efter min saker.
När jag inte hittade min saker så åkte jag och mamma på stan och köpte lite nya grejer, så nu har jag julpynt iaf.
Då vi var klar på stan, åkte vi och hälsade på min morfar, han mådde inte helt toppen.
Han hade tappat bort sin hörapparat för ett tag sedan och måsta köpt en ny för någon vecka sedan, så han var inte glad.
Men det var härligt att se att han ändå mådde så bra.
Sedan åkte vi hem efter vi hade fikat med morfar och hans sambo.
Väl hemma så åt vi potatisgratäng och älgkött, jätte gott.
Efter vi ätit färgade jag håret på mamma och Jens kom för att hämta mig.

Vi åkte hem till Jens familj och myste framför tvn den kvällen.

På Söndagen så blev det skyltsöndag coh lucia på stan, sedan färden hemåt.

Humör: Trött

Musik just nu:
Infernal - I Won´t Be Crying

Klädsel:
Legging, klänning och kofta

Annat:
Längtar redan till Jul men släkt och vänner

Betyg:
9/10

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch, det var ju tråkigt att höra..

2008-12-01 @ 20:37:11
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0