Torsdag 2 Februari 2012

Idag blir det en tidig kväll, ligger klar för att bara stänga ögonen för att sova.
Behöver egentligen inte lägga mig vid denna tid då jag har lite sovmorgon imorgon:) men lika bra att gå upp med tuppen när jag ändå gjort det tidigare i veckan, tycker jag:)

Idag har det snöat som jag vet inte vad. Visst, det snöade igår med, men idag har det inte varit klokt. Det har varit dimmigt, helt vitt, snörök osv. Jobbigt!

Samt att tempen blir kallare också med denna snö, det gillar verkligen inte.
Nu är det början av året och då det börjat er nyår så ska vintern sluta den ska sluta runt början av Januari då "julen dansas ut", då kan man väl lika gärna byta årstid, eller?!

Vill slippa stora vinter jackan och stora stövlar och byta de mot linnet och sandalerna:)

Bilder från dagens snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0