Lördag 4 Augusti 2012 fortsättning

 Kan ju inte glömma att nämna alla mina underbara vänner.
Ni vet vilka ni är så jag tar inte upp en massa namn, allra helst ni som varit med i mitt liv
under några år nu, samt ni som är lite nyare.
Alla ni har en plats i mitt hjärta och jag är så glad att ni valt att just bli mina vänner:)
Skulle haft många svåra stunder om inte ni skulle funnits i mitt liv.
Alla stunder som jag varit med er en och en även i gäng, har varit helt underbara och är nu älskvärda minnen.
Ni kommer alltid finnas med mig och jag finns även här för er, som jag hoppas att ni redan vet.
Jag kan lyssna, prata, förstå (det mesta), diskutera m.m.
 
Ser även framemot många, många fler år tillsammans med alla er mina vänner!

Bilden säger faktiskt mer än 1000 ord!!!
Tack för alla hittills underbara stunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0