Lördag 11 Augusti 2012

Vill bara att klockan ska ticka framåt i rasande takt, så klockan blir 12.25 imorgon.
För då står jag på perrongen på station och inväntar min kärlek!!!
Hoppas på fin väder bara, så man kan stå där och "vara fin" och inte stå med regn jacka och paraply "inte lika fint".
 
Kommer bli en underbar dag imorgon, efter all denna tid han varit borta, ja han var hem med inte ens ett dygn och hade då såna problem med ryggen och kunde inte göra så mycket. Så jag hoppas på en bättre rygg och glad sambo imorgon:)
 
Jo, idag har jag med Frida och Magda gjort en loppis runda i stan. Vi möttes på stan och cyklade sedan till EriksHjälpen där endast jag fann grejer ( 5 ramar och 1 bok) sedan cykla vi ut från stan till en loppis som Magda sett, väl där så hade den inte varit öppen på flera år. Så vi fick cykla tillbaka till stan och till en annan loppis vi hade hört talas om men aldrig varit på och där fann Frida och Magda grejer.
När vi var klar där så cyklade vi ner till stan, på vägen hann jag vurpa (cp korgen som inte passar på min cykel fastnade i bromssladden) så min väska for upp och ner på gatan!! självklart var den öppen.)
Sedan fortsätte vi till Röda Korset där jag fann en super söt klänning (helt oandvänd!) samt de andra fann något jag inte minns vad. Jo Magda hittade en lampa, haha.
När vi pejjat och va klar for vi till kondiset och tog varsin kaffe & kaka, satt sedan och snacka bara en massa innan de skulle till Tomas som va på stan och titta på nån skateboard uppvisning. Medan en annan for hem och städade, kul!
 
Nej, nu måste jag klä mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0