Torsdag 12 April 2012

Sista natten ensam!
Imorgon kommer min mamma och ska stanna över helgen, då jag inte vill vara ensam. Kommer bli en toppen helg:)

Snart kommer även min prins hem från Tyskland, bara några dagar kvar (tills Tisdag då han komma hem)

Ikväll ha jag varit ut och pumpat min goa vän... Cykeln! Så imorgon ska jag cykla sammanlagt nästan 1,2 mil:) tyvärr är början uppför. Kanske är en sån sväng man behöver varje morgon för att vakna, haha.
Få se om jag dö i benen eller om det går bra, håller mina tummar på att det är bra väder imorgon bara. Jag vill inte se någon snö eller regn!

Nu ska jag ha lite skönhets sömn innan det startar en ny dag med nya äventyr, men denna gång med mammi:)

NATTI NATTI!:)

PS. Bjuppa på en bild på mig en träningen idag, haha helt död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0