Torsdag 29 September 2011

Vill börja med att säga grattis till min äldre dam hemma i Sollefteå.
Idag fyller min lilla Miranda 7 år.


Nu ska jag ta tag i tvätten, så otroligt less på tvättstugan här nu.
Den blir bara värre och värre för varje gång man tvättar.
Igår, när jag tvättade, så hade någon montör varit där och delat en av torktummlarna.
Så en av de 2 torkrummlarna var i flera delar över halva tvättstugan, men det var inte det värsta.
Jag hade mängder med kläder i torkskåpet och då Jens hämtade dessa så kändes det som
om han nyss tagit dom från tvättmaskinen, dom var helt våta.
Kläderna hade hängt i skåpet i över 2 timmar, jag hade kontrollerat att det var rätt program som kördes.
Jag kör nämligen alltid samma program.
Så nu är det tvätt över hela vardagsrummet, så nu ska jag kolla om det torkat.
Så nu ska jag stryka all den tvätt som skall strykas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0