Torsdag 22 September 2011

Jaha, då sitter jag här i Sollefteå med hundar och katter överallt.
Plockade bort alla blad från min pepparmynta väst för ett tag sedan och har börjat torka dom,
vilken bra tid jag gjorde det märker jag nu. Nu kom spö regnet!
Så nu står det katter vid varje dörr och skriker, dom gillar inte heller regnet.

Ikväll blir det en visit till svärföräldrarna:)
Ska bli kul och träffa dom, var ju inte igår.
När jag kommit hem därifrån ska jag försöka mig på lång prommis med 3 hundar ( 2 "stora" och en valp)
får se hur det går eller om jag måste hämta lillebror som får hjälpa till.

Nej, nu måste jag göra något, kan inte sitta still!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0