Fredag 23 September 2011 fortsättning...

Har suttit och tittat på massa bilder sedan tiden på gymnasiet, GB skolan.
Det är verkligen de 3 bästa åren i min skoltid.
Hittade verkligen rätt och de bästa vänner någonsin.
Den klass jag gick, estet med inriktning dans, är verkligen det bästa klass ever.
Vi alla fann varandra direkt.

Vi kom från så många olika ställen men hittade varandra första dagen.
Minns första dagen då jag bara var med Sinnica då vi gick högstadiet ihop.
Vi träffade på Kajsa nere i aulan så vi frågade om hon vill följa med upp till klassrummen, HAHA.
Så då blev vi vänner, sedan minns jag inte 100 hur Lina kom med, med Cissi kom inte in i gruppen
fören årskurs 2 tror jag. Då hon var med en annan klass kompis som hon gått skolan med.

Fast vi har ju alltid pratat med varandra under första året, men från årskurs 2 på gymnasiet så blev det vi 5.
Vi mot alla andra!


Verkligen det blonda gänget, eftersom Sinnica som är lite "orange" hårig är blond nu med:)
Bästa tjejerna ever!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, ja det minns jag:).

2011-09-23 @ 15:47:36
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var dom värsta åren i mitt liv.

2011-09-23 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0