Söndag 9 Oktober 2011 fortsättning...

Ja då har vi kört första maskinen med tvätt:) Så nu är den invigd!
Så skönt med egen tvättmaskin + diskmaskin, mycket lättare vardag!


Idag har jag råkat sovit bort starten av dagen, klev upp vid 13.30, men
dagen startade värdelöst. Med huvudvärk och ont i magen.
Fick ligga i soffan och vila efter frukosten för att vila bort smärtan i huvud och mage.
Men det gick ju inge bra så jag fick ta Ipren, sedan efter 1 timme blev det bättre.
Då tog jag och Sara en sväng på Lidl och handlade, samt panta.
Så nu är ännu mer borta från hemmet, så nu är det nästan som om jag vill kalla
mitt hem för HEMMA.

Imorgon ska jag ta en cykeltur till E-Center:)
Ska köpa leksaker till katterna och lite annat.
Kanske det även blir en prommis med Sara på kvällen.

Nu ska jag se om det är något bra på tvn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0