Onsdag 26 Oktober 2011

Igår så hackades gratisbio.se så alla som har ett konto där BYT LÖSENORDET, ifall ni har samma lösenord på flera platser, annars kan era andra konton också bli hackade!!!

Samt så brann vår dammsugare upp igår, jag höll pöå att dammsuga i badrummet och jag skulle bara flytta
på några saker som stod på golvet så jag stängde av maskinen. När jag skulle starta den igen så hände ingenting.
Jag testade att byta eluttag men ingenting hände, vi hade ström så det var inte heller något strömavbrott.
När jag gick och skulle kolla om dammsugaren startade efter att jag bytt eluttag så kände jag att det luktade lite bränt, så då brann motorn i maskinen. Kul, eller inte!

Så hela kvällen, när Jens kom hem, så satt vi och kollade tester och skillnader på massvis av dammsugare.
Så till slut fann vi en som vi beställde, minns inte vad den hete, men slänger in en bild när den har kommit hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0