Måndag 3 Oktober 2011 fortsätter...

Nä, jag får köra via appen i min telefon när jag skriver på bloggen, sjukt less att det inte funkat på hela dan!

Jag som har flyttat in bilder på datorn idag som jag tänkte lägga ut, men icke sa nicke. Det funka inte.

Hoppas det löses tills imorgon.
Idag har jag fixat massa Ikea grejer vi köpte igår:), satt upp nya dusch draperiet, fixat gardinerna och hängt dessa. Samt så har jag köpt en ny liten stekpanna, tro det eller ej men jag köpte den på Lidl. För just den storleken på stekpanna vi behövde fanns inte på Ikea!

Nu ska jag göra mig klar för att slänga mig i sängen.

Kärlek till alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilka snyggingar!

2011-10-04 @ 17:40:05
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0