Lördag 8 Oktober 2011

Vilken dag detta varit, hunnit med en hel del!
Dagen började att min väckare ringde 10.00 så jag klev upp, drack min kaffe (som jag dricker varje morgon då jag klivit upp), och sedan försökte väcka Jens. Vi gjorde oss klara, jag bar ner massor av kartonger och påsar, sedan åkte vi till sopstation och Röda Korset. Så nu är det verkligen städat och tomt.

Efter hemkomsten så började städningen på nytt, jag drog fram soffan och dammsög bakom soffan.
Samt rollade ( drog hårrullar) över hela soffan, så den blev fri från hår, men dessvärre höll den sig inte fri så länge.
Eftersom lilla Sessan skulle skynda sig och mysa ner sig.
Sedan fortsatte städningen med att jag dammsög resten av lägenheten, rengjorde handfat och toalett sedan blev det en vila med film. Såg på Wallander - Hämnden samt tog en kopp kaffe:)

Sedan ställde jag mig och förberedde pannkaks smeten för att sedan laga den lagom till Jens kom hem från jobbet.
MUMS med pannkakor, har inte ätit det på någon månad nu och det är nog en av mina favorit rätter.

Efter middagen började jag spåna på vad jag ska ge alla i julklapp?!
Har funnit till dom flesta men dessvärre inte till alla.
Samt så har min önskelista utökats:)
Kolla nedan...

H&M sockar, Lindex strumpor och Monki linne:)
Föll pladask för dessa plagg!
GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0