Söndag 27 November 2011 fortsättning..

Nu längre jag verkligen till jul och familjen:) julmys och stöket kring jul.
Pynta granen, all go mat och alla julklapparna man ska ge och få:)

Men mest längtar jag nog efter familjen och släkten. Få se hur tjock brorsans tjej blivit med gravid magen, hur grov lillebror blivit, hur skäggig storebror är och hur bra lillebror blivit på kortspel, då jag alltid vinner över honom:p

Samt mamma och pappa, se hur det blivit hemma med nymålat innetak, omtapetserat, nya möbler och nytt kök:)

Så det är mycket att se fram emot i jul, kanske även min små får gå ut i snön för första gången, få se med det.
Men blir nog inte omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0