Tisdag 22 Mars 2011

En ny vecka startade igår och natten mot Söndag var lite orolig.
Inte för mig men för min lilla prinsessa.

Hon låg i transportburen och jag hörde hur hon började pip till lite då och då,
jag hade lagt mig så jag klev upp och kollade till henne och plockade upp henne.
La henne i sängen bredvid mig och hon var lugn och bara kurrade.

Hon gick iväg och började jama som en tok, jag fick kliva upp igen och gav henne lite mat,
men det ville hon inte ha, så jag tog med henne igen till sängen och vi försökte sova.
Jag klappade henne och kände under fötterna så hon inte klivit i något samt klämde lite
på magen, ifall hon hade ont, men inte ett ljud.
Hon lade sig på mitt täcke nere vid benen/fötterna och somnade.
Sedan var allt liksom bra.

Men jag undrar om det är någon som känner igen detta symtom?
Kan hon ha haft mardrömmar?
Tyckte så synd om henne!

Kan ju tillägga att vi varit borta i helgen och dom åkt bil Fredag och Söndag ifall det kan ha med det att göra?!

Prinsessan när hon var några veckor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0