Torsdag 16 Juni 2011 fortsättning...

Jaha, då har jag påbörjat mitt "Johan Falk maraton", eftersom jag är ensam hemma så kan jag se vilka filmer jag vill och göra vad jag vill:P
1.2.3.
Noll Tolerand - Livvakterna - Den tredje vågen

1.2.3.
Gruppen för särskilda uppsatser - Vapenbröder - National Target
4.5.6.
Leo Gaut -  Operation Näktergal - De fredlösa


Så jag har även påbörjat stor städning i lillrummet/datarummet.
Grejer ska kastas, lämnas in på Röda Korset och byta plats i lägenheten.
Så det blir prommis till containrarna för att slänga,
ner till källaren med böcker som inte läses för stunden.
Samt så är påsar ordnade för att Jens ska gå igenom för att ge bort/slänga.

ME LOVE TO CLEAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0