Torsdag 16 Juni 2011 fortsättning...

Nu sitter jag i soffan framför tvn.
Har datorn och en stor mugg varm O´boy framför mig och SEDAN tvn,
detta bertyder alltså att jag tittar på datorn men hör allt på tvn, medan jag dricker:)

Har nu på kvällen rakat benen, noppat ögonbrynen, filar hälarna m.m
Så nu känner jag mig len som barnrumpa efter jag smörjt in mig, MYS!

Har även haft en egen hemma manikyr också.
Använde först nagelbands rengöring, väntade en stund och sedan masserade in detta,
för att avsluta med att rengöra med en nagelborste.
Sedan masserade jag in myrraolja på nagelbanden och naglarna.
Så nu är det fina naglar på mina fingrar:)

Detta betyder att jag haft som ett hemma spa idag:)
Detta kan jag verkligen rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0