Onsdag 15 Juni 2011 fortsättning...

Jo, jag har varit i Kiruna för första gången i mitt liv för några veckor sedan.
Jag och pappa åkte upp till Kiruna vid 03.20 tiden för att hämta lillebror.
Kom fram och packade hans saker och städa lite för att sedan påbörja resan hem.
Stannade i Jockmock och käkade för att åka direkt hem sedan.
Kom hem vid 22.00 tiden cirka.


Bakom husen kan man se Kiruna gruvan.

Så en hel dag i bilen, sovande/körande och sittande.
Körde kanske runt 35mil...Medan bror och pappa körde resten.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-06-15 @ 18:49:50
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0