Torsdag 6 Januari 2011

Så underbart med en ledig dag mitt i veckan:)
Har hunnit med att städa en massa och beställa hem en del saker.
Blev en beställning från Ellos, några saker av det som jag beställde...

samt en hel del mer.
Beställde ju Tre Kronor Box 2 i Söndags från CDON men har ännu inte fått den
och då fanns inte box 3 att köpa, slut för tillfället.
Så jag tänkte kolla om den fanns på ellos och de gjorde den för samma pris som på CDON,
så det var lika bra att lägga den i kundvagnen.

Så nu ser jag fram emot 2 paket:)
CDON paketet och Ellos paketet.
Ska bli underbart med filmer, nya bad/handdukar, nya bordlampor, kläder och sommarskor:)
Hoppas bara att allt kommer fram, stod inget när jag beställde om att något kommer senare.

Tror ni att blommigt blir bra i sommar?
Tänkte på skorna jag beställde, beställde nämligen även denna.
Den var på rea och min storlek, kändes som det var meningen att jag skulle köpa den:)


Nej, imorgon är det arbetsdag igen, men jag hoppas den blir lugn.
Att dagen också går snabbt, så man får komma hem och ha helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0