Onsdag 12 Januari 2011

Vilken kväll det blev efter jobbet igår, herregud!
Började med att jag ggick från jobbet och hämtade upp Jensa på vägen hem.
Vi gick direkt till garaget för att åka och hämta våra paket, men vi fick inte upp garageporten.
Jens ringde jouren som kom och sparkade och bände upp porten med en kofot, haha.
Så vi tog bilen for och handla och hämta paket, när vi skulle lägga upp grejerna på bandet,
där vi även skulle hämta paket så hade människan innan oss glömt kortet (betalkortet) i bilen.
Så denna person skulle hämta kortet men kom ju inte tillbaka, så vi hämta paketen, sedan bytte jag kassa
och vi åkte och köpte pizza.

Då vi kommit hem så kastade jag i mig min pizza för att ila ner i tvättstugan och börja tvätta,
för att sedan skynda upp och öppna paketet:)
Massa fina grejer, som jag blev nöjd med!

Så kvällen kunde ju börjat bättre med den sluta bra:)
Förutom att jag sprang till tvättstugan i lite, lite kläder
så nu är jag förskyld och ha ont i halsen på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0