Måndag 3 Januari 2011

Va konstigt det känns att skriva 2011:P
Jag vet att jag varit super kass på att uppdaterat bloggen, men det är så att tiden hann inte med.
Samt att jag inte har orkat suttit vid datorn på semestern, har prioriterat annat.
Men nu är jag tillbaka till vardagen, så nu ska jag iaf ge ett försök och uppdatera bättre:)

Ja, semester var iaf underbar, det kom lägligt. Hann med en hel del på semestern men dessvärre inte allt jag ville hinna med. Mesta tiden gick åt att vara med familjen och släkten, därför jag inte hann med vännerna:(
Men snart drar vi ihop en fest och då ni, då ska vi ses:)

Nej, jag måste jobba ikapp lite nu, hör av mig senare!

Kommentarer
Postat av: Andrea.

Det kan vara ett sent nyårslöfte. Uppdatering MINST tre gånger i veckan iaf ;)

2011-01-03 @ 11:36:41
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0