Fredag 28 Januari 2011 fortsättning...

Har jobbat och ringt och ringt...Är helt STENDÖD!
Men jag kom på mig själv att tänka "- om jag va hemma kunde jag städat"
Jaha, så död var jag inte då. Men seg och trött.

Kankse kommer in i andra rundan nu, efter att bara suttit en stund och tänkt.
Men jag måste upp och röra på mig en sväng efter att suttit på samma stol i snart 2 timmar utan att röra mig.

Vad händer i helgen för alla?
Jag kommer väl göra samma som alltid.
Sova ut först och främst, sedan se lite tv/film för att sedan åka och stor handla.
Väl hemma efter shopping, fika och städa.

Har en hel del grejer att gå igenom.
Hittade t.ex. en pärm där jag sparat en mängd med papper.
Papprena var från 2008-2009 även hittade jag en polisanmälan sedan 2006.
Så där har vi en mängd som ska slängas.

Kan rekommendera detta att gå igenom pärmen (där ni kanske sparar räkningar/information etc.
Finns mycket ni itne behöver behålla så är flera år gamla.

Nej upp och gå en runt och sen köra sista racet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0