Tisdag 15 Februari 2011

Vilka katter man kan ha!!
Igår när jag skulle sova så visste jag inte vad jag skulle ta mig till,
Dexter gick runt och öppnade alla garderobs dörrar, medan Sessan var tvungen att gå in
i alla garderoberna och titta vad som fanns där.

Det for ut grejer på golvet - jag sa till katterna att sluta och lägga sig - det for ut grejer på golvet - ........osv.
Efter de hållt på med detta ett tag blev jag tokig och fick kliva upp.
Jag stängde alla dörrar och sa åt dom åter igen.
Denna gång verkade dom lyssna, inga fler dörrar öppnades och jag somnade.

Men det är jobbigt då man redan har svårt att somna, att försöka sova när dom där 2 håller på.
Men även denna gång somnade jag fast det tog sin tid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0