Tisdag 1 Februari 2011

En ny månad år 2011, där jag hoppas på att detta blir en toppen månad.
Har en (av 2) lillebror som fyller myndig nu om några dagar, så några bra sker iaf denna månad:)
Tyvärr kommer vi inte ha någon möjlighet att träffas, få fira dig här på bloggen, msn, sms och telefon:)
Men det är ju inte fören om en vecka.

Vad mer sker denna månad?
Jag vill (behöver) åka på soptippen och slänga en massa rat!
Det är ju inte så roligt men det är ju ett måste, gamla grejer som är sönder,
som vi redan skaffat nya av. Så varför ha kvar?
En hårfön, en trasig lampfot, en torkställning m.m

Nej, nu när jag börjat städa så ordenligt varför inte slå till att åka på soptippen?
Hittar nog ännu mer när man går igen källaren, en hel del att slänga kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0