Torsdag 29 December 2011 fortsättning...

Inte den bästa starten på en födelsedag. Blev väckt av Telia som ville att jag skulle förnya mitt abonnemang. Jag skulle få en ny telefon (samsung), nya hörlurar (hello kitty) och spotify gratis ett år.
Har nya hörlurar, spotify och är nöjd med telefon jag har så jag blev bra lack när hon inte förstod att jag inte var intresserad, fastän jag sa nej flertal gånger.

Men när jag berättade att jag fyllde år (som hon inte visste fastän de kan se person numret) så fråga hon bara vidare vilket abonnemang jag var intresserad av de hon läst upp.
Men när jag sa nej igen fråga hon om hon kunde ringa igen, HERREGUD!

Sedan när jag försökt avsluta samtalet cirka 5 minuter så kom familjen för att gratta mig, så när jag äntligen fick lägga på så blev jag grattad med fika och presenter.

Fick pengar, örhängen, strumpor, säsong 2 & 3 av Skilda Världar, ett puzzel med kattmotiv och årets Fråga Kjell bok:) samt så ska jag få välja en almanacka för nästa år.

Nu ska jag strax kliva upp, har en katt som skriker efter mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0