Tisdag 26 April 2011 fortsättning...

Bara några få dagar kvar innan det blir en Sollefteå resa igen.
Saknar mina små så mycket, känns väldigt tomt när man kommer hem
och det inte finns några små kissar som springer runt och vill mysa, leka och prata.

Är så glad att det bara är några dagar jag är ifrån dom.
Känner nu att jag verkligen inte skulle kunna leva utan mina katter,
fy vilket otroligt tråkigt liv.
Då Jens jobbar länge så vet jag att jag har katterna.

Fast det är ju sant att det är lite skönt att dom är borta några dagar,
då tänkte jag mest inte på dom som djur utan all kattsand man slipper
över hela lägenheten, det är mycket renare på något vis:P (när dom är borta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0