Tisdag 14 September 2010

Snart lunch efter en halvdags arbete.
Ska bli skönt att få komma ut och få lite luft,
även få komma hem, titta posten och träffa mina hjärtan;)

Varför gick gården så snabbt och denna dag går så långsamt?
Vad har hänt? Varför går dagen så segt?!
Vill bara att timmarna skall rulla på så man få komma hem och bara slöa:P
Kliva i mjukisbrallorna och slänga sig i soffan.

Men idag blir det nytta med nöje med Sara.
Ut och gå och slänga kartonger/tidningar:)

Så glad jag är att ha dig, Sara.
Du kom som en räddande ängel då det var som värst.
Du drog mig upp ur det svart hål jag fallit ner i.

Tack för du finns vännen:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnos!

2010-09-15 @ 08:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0