Lördag 25 September 2010

Godmorgon.
Då blev jag väckt idag av Jens väckare 08.15, JIPPI.
Inte visste jag hur man stängde den heller, så jag tröck på alla knapparna.
Men tyst blev till slut iaf.

Sen kunde jag faktiskt somna om ett tag, men vaknade 2 timmar senare av att jag höll på att kissa på mig.
Så jag klev upp och katterna självklart också, dom var nödiga och super hungriga så jag fick inte lägga mig igen.
Så nu sitter jag här och dricker lite juice och väntar på att tvätta 13.00.

Jag har nu tömt min iphone på bilder, have a look:)



Även så fick jag ett underbart mms av mamma min igår....

Mamma hämtade nämligen denna lilla söta igår.
Så sjukt söt liten.
Namnet blev Maräng:)



JUST NU!!
Bombhot på Arlanda? WHAT?
Vad händer i Sverige?
(ser Nyheterna på Tv4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0