Fredag 24 September 2010

Vad jag inte gillar nya Internet Explorer, jag kan inte lägga till nya bilder då jag skapa blogginlägg.
Skulle lägga in nya bilder igår, men inte gick det heller, KASST!

Igår kväll åkte Jens och jag har påbörjat min ensamhet nu, fast jag har redan hunnit med en del.
Så jag hoppas jag hinner med allt jag tänkt innan han kommer hem igen:)

Jo, katterna satt och kollade mot ytterdörren mest hela kvällen igår, även så satt de precis vid dörren.
Jag tror att de väntade på att Jens skulle komma hem, dom va så söta!
Som vanligt så stängde jag in mig i sovrummet när jag skulle lägga mig igår och katterna var med, även där så satt dom vid dörren och väntade på Jens.

Dom tycker säkert att det är lite tomt, innan en husse som går runt i lägenheten.
Men snart kommer han hem igen och allt är tillbaka som vanligt.

Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-24 @ 10:11:58
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: piichas blogg

sv:Ja men vad kul! Vi får hålla tummarna då för dig!



Trevlig dag!



Kram/ piicha

2010-09-24 @ 11:09:48
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0