Fredag 10 September 2010 fortsättning...

Nej, nu är jag helt slut efter denna vecka.
Mitt huvud behöver vila, har sån huvudvärk just nu.
Hoppas IPREN tabletten börjar verka snart, innan jag spricker.

Vad ska ni göra i helgen då?
Jag har funderingar på att gå på bio imorgon:) I rymden finns det inga känslor
Även så har jag tid hos tandläkaren imorgon 12.00, jihoo!
Inte får man sova länge och sega hemma, ne måste upp i tid för att hinna äta ett tag innan.
Vill ju inte komma till tandläkaren med massa mat mellan tänderna:P

Jag tänker verkligen inte lägga mig tidigt ikväll bara för detta, NEJNEJ!
Kanske bli ett glas med Sara, annars blir jag väl limmad framför tvn, som vanligt:P
Men det gillar jag ju lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0