Tisdag 26 Oktober 2010

Igår beställde även jag och Jens en liten sak till köket:P
Idag ska vi hämta en ny vindrute torkare som Jens beställt.
För i Lördags när vi tvättade bilen och Jens körde högtrycks tvätten på rutan och torkarna som stod rakt ut,
så flög en av torkare iväg och paja.
Så vi åkte och kollade om det fanns att köpa en ny, men icke.
Jens fick beställa, så den skulle komma idag.
Även så ska jag till E-Center och shoppa loss till kissarna, kattsand och leksaker.

Eftersom dom ska vara hemma i helgen eller vara på katt/hundpantionat.
Så jag tänkte byta ut lite leksaker, eftersom katterna är så galna så biter dom sönder bollarna, haha.

Vad jag längtar till jag får paket, nu har vi 3 paket och vänta på:)

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-26 @ 10:49:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0