Tisdag 12 Oktober 2010

Ikväll kommer Jensa hem, vad jag har längtat.
Han är säkert brun, skulle inte förvåna mig, han bli lätt brun.
Men då blir jag avis, jag som nästan är vit som en krita.
Så fint med lite brunare hy nu under höst/vintern, annars ser man liksom som blek och trött ut.

Efter jobbet så ska jag och Sara ta tag och handla lite eftersom vår hälfter kommer hem.
Så en sväng på stan efter jobbet blir det.
Samt så ska jag ner i källaren med en massa sommar kläder, resväskor m.m
Vill inte ha som ett bomb nedslag när Jens kommer hem, för det kommer han skapa själv:P
Nej han kommer troligen bara lägga väskan bredvid sängen och packa upp till helgen, haha.

Idag har jag ramlat, haha.
Ramlade i trapphuset på jobbet och slog i knät, AOH!
Är bättre nu än då det precis hände då det bara smärtade i knät.
Jag liksom halkade baklänges från ett trappsteg till det nedra och samtidigt ramlade jag framåt,
såg jag lå över 3 trappsteg. Men jag skynda upp så ingen skulle hinna se mig:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0