Måndag 11 Oktober 2010

Vilken morgon, sov som en gudinna under 2 täcken och 1 överkast.
+ tjock sockar på fötterna och en av Jens t-shirts:)
Sedan skulle jag kliva upp, NEJ!
Katterna skynda till matskålarna och skulle ha mat.
Så jag fick ge dom mat, så dom blev lugna för att sedan göra mig klar för jobbet.
Nu sitter jag här och ha tok ont i magen, som jag haft sedan i Lördags kväll.
Så ipren finns i mängder i magen nu, men inte blir det nästan någon skillnad.
Eller iaf 4 stycken från helgen samt idag.

Fick fina bilder av mamma via mms i helgen också.
På söta vita kattungen hon köpt, samt söt kissen som kommit till mina föräldrar.
Den liksom bara har kommit och bott på deras altan nu ett tag, ingen verkar sakna den dessvärre.
Den är helt underbart söt, jätte fin (har dessvärre ingen bild tillgänglig nu, bara i telefon)
Men att ingen saknar den, förstår inte?!


Det jag verkligen inte förstår är såna här människor som skaffar sommar katter och sedan lämnar dom,
desa människor är verkligen dumma, att dom inte tänker till alltså.
Fängelsestraff kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0