Måndag 11 Oktober 2010 fortsättning...

Men herregud vad jag saknar min andra hälft just nu.
Skulle bara vilja höra honom sitta och knappa på sin dator.
Ska bli underbart imorgon kväll då han kommer hem,
men fråga är om jag orka sitta vaken hela kvällen?!
Jag vill verkligen, men orkar jag?!

Jag älskar verkligen dig Jens Lindgren!!
Den underbaraste människa jag träffat i hela mitt liv.
Du gör mig till en hel person, jag känner verkligen hur mycket jag saknar dig
när du är borta och detta gör att jag älskar dig ännu mer.
Vi har klarat det mesta och mycket mer kommer troligen att ske.


Kommentarer
Postat av: Gjermundsilja

Incredible site!

2011-05-12 @ 12:00:17
URL: http://gjermundsilja.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0