Måndag 8 November 2010

VILKEN HELG!?!
Lördagen tillbringade jag med att städa i köket och plocka bort en massa vi inte använder.
Sedan så blev det film till middag och avslutade med att se
"The last Bounce" (dans kväll på kanal 2) med ost & kex:) + en massa vrål från trapphuset
(grannen nedanför hade fest)
Söndagen då sov jag som en stock till 11.40 tiden ungefär, för att sedan seg framför tvn och se yttligare en film,
men jag kom inte ihåg så mycket av den då mitt huvud var någon annanstans, hade sjukt ont i huvudet.


På eftermiddagen gick vi ner med en massa till förrådet och då jag kom dit såg jag att någon försökt göra inbrott
i vårat källarutrymme, som vi delar med en granne i trapphuset bredvid.
Blir så förbannad på detta, det är liksom andra gången på samma ställe dom försöker komma in.
Första gången var precis helgen innan vi flyttade dit, så vårt utrymme var tomt.
Denna gång så kom dom inte in, vi låser dörren + att det hänger ett hänglås på dörren som de förste förstöra.
Men Jens gick upp och hämta skruvmejseln så han fixade det, så det sitter lite finare nu iaf, men de lämnade sina märken på dörren iaf, några hål här och var, blir så less på sådana människor.

Vi gick även med sopor och kartonger/tidingar, när vi gick hem så såg vi att det var några som hade tryckt in fimpar i dörren, hur ska jag förklara, dörren gick liksom inte i lås, för där låset var, där fanns det fimpar instoppade. Detta såg vi på 2 dörrar, så detta fixade även Jens:)

Jens blir helgens hjälte!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0