Torsdag 13 Maj 2010 fortsättning...

Jag har gråten i halsen,
Jag tänker på dig,
Mitt hjärta finns hos dig.

Jag förstår att du har de hemskt tufft just nu
& jag finns alltid här för dig.
Det har jag gjort sedan första dagen på GB.
Då jag och Sinnica började prata med dig:)

Jag är så otroligt glad att vi tog det steget att vi gick och pratade med dig,
annars hade vi inte hade fina minnen vi har.
Du är verkligen en bra vän som lyssnar och hjälper.

Jag saknar våra tider ihop på skolan och all tid efteråt,
så otroligt tråkigt att det är så långt mellan gångerna nu:(
Men du ska veta att jag älskar dig!!

Till min bästaste bästa vän Kajsa Linnea Eriksson!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack så mycket älskade vän! <3

Tur att jag har dig, saknar våran tid ihop!

Puss och Kram!!

2010-05-13 @ 17:43:42
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Trondsina

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 16:14:32
URL: http://trondsina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0