Onsdag 19 Maj 2010 fortsättning...

Ja, det är verkligen en upp och ner dag idag.
Nu är jag less som en tok igen.
ÅHH, skulle vilja ställa mig i en skog och bara skrika så högt jag kan.
Men icke sa Nicke, jag ska hem och dammsuga.

För idag blir det ingen prommis, varken med Sara eller själv.
Jag måste diska, dammsuga och plocka ihop hemma.
Lägga tid på katterna, busa med dom och kamma dom.
Eller Sessan hon är för rolig, hon gillar ju att bli kammad och klappad oså.
Men hon verkligen älskar när man använde hårrulle och rullar bort håret.

Medan Dexter är rädd för hårrullen och han gillar inte furminatorn heller.
Lill mesen.

Men dom är världens sötaste mina knäppa små busar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0