Måndag 3 Maj 2010

Nu ni, bara in och vraka bland alla kläder.
P.S. Det kommer in mer.
Nu har jag verkligen tagit tag i detta med att sälja kläderna.
Vilka skön känsla, måste ju sälja de jag har som bara ligger.
Det finns ju alltid någon som uppskattar dom:)



Det blev en väldigt lugn helg faktisk.
Fredagen blev det lite fest men det blev ändå lugnt.
De sista folket gick runt 02.00 tiden, så det var det bums i säng.
Skönt faktiskt att vara vaken länge och göra nåt trevligt på Fredags kvällen:)
För då han man ju liksom hela helgen kvar att sega:P

Nej, jag måste även ta tag i det här med min vikt uppgång.
Sara kom hem så vi kan gå ut och gå:)
Samt så har jag funderat på att köpa någon tränings dvd,
så jag kans tå hemma och träna!

Samt vill jag ta tag i dansen igen.
Men HUR, NÄR och VAR?!

Kommentarer
Postat av: Sara

om mindre än en vecka kommer jag hem igen, då ska vi dansa och promenixa!!

2010-05-03 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0