Måndag 24 Maj 2010

Vilken helg!
I Lördags gick vi upp på bergs toppen bakom oss och grillade.
Tedde och jag hann äta innan regnet kom, eller de duggade ju lite då vi åt men inget
man riktigt märkte.
Så då resten skulle äta så regna de mycket mer.

Självklart hade jag trekvarts leggins, låg skor, utan strumpor. GILLADES INTE!
Men då alla kastat i sig maten gick vi ner och hem till mig & Jens för att torka
och spela Brainstorm m. snacka.

Ni kan ju gick vilka som vann:P
Självklart jag och Sara.
jag kan vara snäll och säga att de andra 2 lagen kom på delad andra plats.
Jens & Tedde och sedan Joar & Emil.

Igår Söndag, då sov jag och Jens halva dan, för att sedan se 2 filmer, nej 3 blev det.
Så vi hann inte med så mycket under gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0